Europos biofarmacininkai abejoja dėl savo vietos rinkoje

Naujo tyrimo duomenimis, tik 38 proc. Europos biofarmacijos kompanijų jaučia galinčios daryti įtaką rinkai. 77 proc. kompanijų patiria ekonominę krizę ir įvardija tai kaip pagrindinį iššūkį tokio tipo kompanijoms.

88 proc. beveik 200 Europos biofarmacinių kompanijų marketingo, rinkos tyrimų ir pardavimų skyriaus vadovų pareiškė, jog yra labai svarbu derinti savo veiklos strategiją su esama ekonomine situacija bei kitais veiksniais, trys ketvirtadaliai kompanijų turi galimybių tai padaryti. Tačiau 42 proc. trūksta galimybių dalytis informacija su kitomis įmonėmis. 83 proc. vadovų tiki, kad pagrindinė jų įmonių vystymosi kliūtis yra perėjimas nuo išrašančiųjų receptus prie mokėtojų, vos 38 proc. mano gebėsiantys daryti įtaką suinteresuotoms šalims. Nepaisant visko, 83 proc. kompanijų bando įveikti esamus sunkumus kurdamos specialias darbuotojų grupes.
Šie rezultatai aiškiai rodo, jog biofarmacijos kompanijos iki šiol stengiasi sukurti optimalią patekimo į rinką strategiją. Pagrindinis trūkumas yra bendradarbiavimo tarp įvairių įmonių stoka.


www.pharmatimes.com 2010 m. birželio 11 d.