Vartotojams patinka internete bendraujančios farmacijos kompanijos

Aktyviausi interneto vartotojai vertina internetu bendradarbiaujančias farmacijos kompanijas, ypač informuojančias apie produktų saugumą ir kovojančias su internete pateikiama klaidinga informacija.

 

Apklausus 356 žmones, aktyviai besidominčius sveikatos naujienomis internete, 81 proc. teigė, jog farmacijos kompanijos taikomos žiniasklaidos priemonės: „suteikia naudingos informacijos apie jų siūlomas prekes ir paslaugas“. Palyginti su 2011 metų tokio pat pobūdžio apklausos duomenimis, taip manančiųjų padaugėjo net 9 proc.

Paprašius paminėti farmacijos kompaniją, su kurios pavadinimu jie susidūrė internete, dažniausiai buvo minima Pfizer (32 kartus), tuomet Janssen, Novartis ir Sanofi. Apklausos dalyviai komentavo, jog pastebi Novartis aktyvumą daugelyje su esminėms sveikatos problemomis, ypač su vėžiu, susijusių diskusijų, o Sanofi-Aventis aktyviai stengiasi visuomenėje populiarinti cukrinio diabeto temą.

JAV Maisto ir vaistų kontrolės tarnyba farmacijos kompanijų bendravimui internete bandė nustatyti tam tikrus apribojimus: jei tokiuose socialiniuose tinklalapiuose, kaip Facebook arba Twitter, diskutuojama apie nereceptinius vaistus, kompanijos gali pateikti savo atsakymus, bet tik privačiai. Vis dėlto daugiau tarnyba nebesiėmė jokių formalumų, dėl to lieka nepatenkinti 82 proc. apklaustųjų interneto vartotojų. Jų manymu, kompanijų neperžiūrėta klaidinga informacija apie vaistus daro žalą visuomenės sveikatai. Trečdalis apklausos dalyvių mano, kad už turinį internete mokančioms kompanijoms taip pat turi būti taikoma atitinkama priežiūra, o 80 proc. teigia, jog kompanijos turi būti atsakingos už savo darbuotojų paliekamus komentarus, bet ne už kitų interneto vartotojų išsakomas nuomones. Taigi šių metų apklausa išreikštas realistiškų ir naudingų Maisto ir vaistų tarnybos parengtų rekomendacijų, skirtų plačiajai visuomenei, poreikis.

 

www.pharmatimes.com