Nors sveikatos klausimais Internete yra naršoma dažniausiai, farmacijos pramonė neišnaudoja viso Pasaulio tinklo potencialo, teigia Google ekspertai. Jie mano, kad farmacijos informacija turėtų būti vienodai prieinama tiek pacientams, tiek sveikatos apsaugos specialistams.
Taip pat pastebėta, kad farmacijos kompanijos nepakankamai lėšų investuoja į savo tinklalapius. Dabar pramonė yra sutelkusi savo dėmesį į pardavimų gerinimą, nors turėtų nukreipti jį į marketingą internetu. Vyrauja tendencija, kad farmacijos kompanijos vis mažiau siejamos su užklausomis sveikatos klausimais internete. To išvengti padėtų didesnis dėmesys ligų profilaktikai. Farmacininkai galėtų pasinaudoti paprasta gudrybe: nustatyti dažniausiai vartojamus paieškos žodžius ir pagal tai pakoreguoti savo tinklalapių turinį. Apskritai, norint 100 proc. išnaudoti virtualią erdvę, reikėtų glaudaus bendradarbiavimo su šios srities specialistais.